به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۲۰۰متر بانوان مسابقات دوومیدانی تو قاره‌ای سطح برنزی ازبکستان امروز (جمعه) مریم طوسی قهرمان و دونده نامدار و پر عنوان کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۲۳.۸۳ثانیه با قرار گرفتن در جایگاه دوم عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، این مسابقات آخرین رقابت درراستای کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای ورزشکاران دوومیدانی کشورمان بود.

انتهای پیام/